marți, 19 mai 2009

Ok...nu am mai scris de o vesnicie. Dar am o droaie de scuze si explicatii. O explicatie buna ar fi asta: fratilor, au fost pastile. A trebuit sa ma ascund, sa dispar pentru o perioada. Nu puteam sa risc sa fiu la voi in farfurie. Nu ca as avea ceva cu farfuriile voastre, dar am ceva cu viata mea. Dar acum (ca a sosit sesiunea) am revenit. Logic, nu? Decat sa invat...ce nu face oaia sa scape de responsabilitati.
Ca tot veni vorba. Dragele mele dobitoace, va anunt ca am terminat facultatea. Adica am avut festivitatea, ca de examene nu am scapat. Nu inca... Si sa imi explice si mie cineva care e faza cu festivitatea, banchetu', cursu' de suflet si toate cele. Ca la mine nu a fost cine stie ce. Si cred ca e mai mult pentru parinti sa vada si ei pe ce au dat banii. Ca noi de fapt am invatat sa producem menta frecata e alta chestie.
Si mai am o nelamurire. Ce face o oaie economista, care nu vrea sa fie economista? O oaie care vrea sa stea pe o pasune verde, sa behaie si sa topaie si sa ceteasca pana la adanci batraneti. Asta e o problema existentiala. Cand iti dai seama ca tot ce faci de fapt faci pentru altii, pentru societate si blabla. Stiti poezia. Intrebarea este poate vreo dobitoaca sa imparta si capra si varza?
Eu sper sa reusesc. Sa fiu prima oaie care a reusit asta. La o adica sunt prima oaie care si-a facut blog. De ce nu as face-o si pe asta? Si mai am o intrebare. Dragi oi, capre, boi, porci...voi sunteti niste animale impacate, fericite? V-ati realizat macar un vis? Va bucurati de primavara asta? Sau sunteti prea ocupati sa dati lapte, lana si carne?
...oaia mov

6 comentarii:

  1. draga oita....mi-am adus aminte de cursul meu festiv, la care am fost purtator de cuvant si am spiciuit.....le-am multumit parintilor ptr noptile sponsorizate in Pub si a fost tare fain.
    sa ma ierti ca am fost o adormita si ca n am putut behai la cursul matale, dar sunt convinsa ca toata lumea o sa vrea sa angajeze o oita asa minunata ca tine:) te iubesc tu behaitoare mica si frumoasa, cea mai biuti cuin dintre oite:)

    RăspundețiȘtergere
  2. e ok draga mea...ti-am zis ca nici eu nu am stat foarte mult. mi-am facut iesirea relativ repede si nu cu foarte mult tam-tam.doar atat cat trebuie. m-am scurs pe jos si m-a trezit lumea cu palme.
    si cum sa nu te iert cand imi indrugi atatea vrajeli acolo.stii ca imi place:P

    RăspundețiȘtergere
  3. "nu cu foarte mult tam-tam"? pai ai zis ca cineva striga sa vina o salvare:))
    si da,incepem sa ne indeplinim anumite vise,dar mai cu greu...si sa stii ca suntem destul de multumiti de situatia in care ne afla(nu stiu de ce vb la plural)
    un porc oarecare:D

    RăspundețiȘtergere
  4. "capricoarna".....
    cu multa bucurie constat ca o bunica "capricoarna "are mostenitoare o"oita" pe care in nici un caz n-o s-o manance lupul, desi delicata - lesinata, este cea mai cea dintre "oite"

    RăspundețiȘtergere
  5. oita draga, se pare ca mie mi s-au indeplinit ceva din vise si reusesc sa imbin utilul (tot economista careia nu-i place ce-a facut in facultate) cu placutul (orizonturi mai apropiate sau indepartate, fixate bine in cuiele dein cap). :)) Sa stii ca merge, asa ca iti doresc si tie sa ti se indeplineasca visele pe parcurs. Si... WELCOME BACK cu felicitari pentru terminarea facultatii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu folosi "economista" ca pe o eticheta atasata frumos la rever, simplu de rostit si de citit. Nu spune niciodata "Sunt economista" fiindca nu stii niciodata ce inteleg oamenii prin acest cuvant. Cele mai muuuuulte oi/vaci vor intelege ceva strict legat de economia de piata a societatii capitaliste multilateral dezvoltate. Nimeni probabil nu va intelege ca un "econom" este un om caruia nu-i scapa nimic din vederea sa. Nimeni nu se va gandi ca, la nivel general, ba as indrazni a zice chiar universal, economul este cel ce are grija ca nimic sa nu dispara, ci totul sa se transforme. Eu as zice ca cel (sau cea) care s-a nascut econom(oama) in acest univers, sa-si accepte cu demnitate destinul si sa-l implineasca cu incredere. Ceea ce tu chiar acum aici faci, ... reciclarea viselor, reaprinderea unor vechi pasiuni, trairea experientelor altora in imaginatie, contopirea cu natura, IUBIREA, ... da! da!, mai ales IUBIREA. Cum zice cantecul:
    "Suntem doi gemeni pescarusi albastri
    Legati d-un fir de nimenea vazut.
    Ce-am coborat o data printre astri
    Care ne-au zamislit si ne-au facut.
    Iubirea mea inmugureste-n tine
    Iubirea mea incepe cu a mea.
    In ochii tai, oglinzi de ape line
    Ard ochii mei, oglinzi de peluzea.
    Dragostea noastra-i dincolo de vreme
    Iar umbra-ncepe sa ni se confunde
    Purtam pe frunte-n loc de diademe
    Solarele lumini rasfrante-n unde.
    Suntem doi gemeni pescarusi albastri
    Care-am venit purtati pe mari de vant
    Trecand prin vami de stele si de astri
    Iubirea s-o aducem pe pamant."

    Balada Pescarusilor Albastri de Florin Bogardo. Canta Stela Enache.

    Asa ca, ... fii econoama in constiinta. Si fii tot restul de ceea ce vrei sa fii. "Tout est possible." Numai nu uita. Niciodata sa nu apleci urechea la "ce zice lumea". Lasa lumea sa te urasca ca nu faci ce vrea ea. E mai bine asa. Pentru tine si pentru noi toti! Cel mai urat om este cel pe care lumea intreaga il iubeste. Ia-ti zborul si salveaza singura viata ce o poti salva! A TA! (cum spune poeta).

    Beeeeeee! Beeeeeee! Beeeeee!

    RăspundețiȘtergere